Radovánky / den dětí
Letos to bylo poprvé, co jsme pořádali akci pro všechny žáky a jejich blízké. Očekávali jsem cca 200 návštěvníků, ale nakonec se nás i se žáky pravděpodobně sešlo přes 300. Místem setkání byl areál U Staré Vápenky, který všem doporučujeme a majitelům Terce, Tomovi & Tonymu děkujeme jak za poskytnutí areálu zdarma, tak za jejich ochotu cokoliv řešit (např. během dvou týdnu postavit nové sociální zařízení v souladu s kapacitou areálu).
Hlavním bodem programu bylo vystoupení žáků jednotlivých ročníků. Ti nejmladší si připravili shrnutí jejich cesty první třídou, druháci nám předvedli, čím by byli, kdyby nebyli školáky, třeťáci nám připomněli příběh o Sněhurce a nejstarší děti Nekonečný příběh.
Na skvělá vystoupení žáků jen stěží navázala kapela HM, jejíž kapelníkem je skvělý pianista a skladatel Marek Doubrava, absolvent Konzervatoře Jaroslava Ježka a bývalý kytarista kapely Tata Boys (s tou se stal i držitelem Ceny Akademie populární hudby Anděl).
Během celého odpoledne bylo v areálu k vidění řádění dětí na 7 metrů vysokém skákacím hradu, projížďky na koních, střelba z luku, akrobacie na chůdách, fotbalové utkání, tvoření výrobků a hlavně úsměv na pomalovaných tvářích dětí.
Objednaný catering zvládal připravovat skvělé nápoje, ale porucha auta po cestě na akci mu zkomplikovala přípravu jídla. Situaci zachraňovaly výborné koláče od maminek 😊
Ne vše se povedlo ideálně, mnohé věci budeme příští rok řešit jinak, ale přesto věříme, že se první ročník povedl a ze srdce děkujeme všem, kteří akci podpořili!
Poděkování tedy patří:
- majitelům areálu ustarevapenky.cz,
- Romanu Banasovi, který nám nejen zapůjčil stan a stoly, ale zároveň vše přivezl a pomohl sestavit,
- všem, kteří si zakoupili vstupenku v částce vyšší než stanovené,
- všem, kteří si vstupenku zakoupit nemuseli a zaplatili dobrovolné vstupné,
- všem, kteří přispěli finančním darem: derysoft.eu, cistime-peri.cz, hrejiveruce.webnode.cz, strechyja.webnode.cz, manželům Matlákovým a panu Nieslanikovi, který nás podporuje pravidelně
- a hlavně všem, kteří se na přípravě této akce podíleli...